tiistaina, helmikuuta 13, 2007

Ensimmäinen hahtuvatumppu valmis

Todella kaunis väri tässä Pirtin kehräämön hahtuvassa. Minkähän näköinen se mahtaa olla huovutuksen jälkeen, jännää ;) Tässä kerässä ei hahtuva ollut valmiiksi kaksinkertaisena, kuten se oli aikaisemmassa hahtuvakiekossa. Siitä johtuen alkuun pääseminen oli tämän kiekon kanssa hieman hankalaa, kun toinen lanka piti ottaa sisältä ja toinen ulkopuolelta ja ne tahtoivat mennä koko ajan solmuun. Mutta kuten näkyy, siitäkin selvittiin!

2 kommenttia:

Taija kirjoitti...

Kivan näköiset lapaset tulossa!

Kyselit blogissani Martoista. Mä olen Keravan martoissa, Järvenpäässä on käsittääkseni useampia Martta yhdistyksiä. Viikkouutisten kalenterissa on aina sunnuntaisin ja torstaisin näkyvissä lähialueiden Marttojen kokoontumisaikoja ja tekemisiä. Mä olen ylivoimaisesti nuorin meidän martoista, seuraavaksi nuorin on mua 10 vuotta vanhempi, itse olen 27. Mutta olen pitänyt kovasti :) Marttoihin saa vapaasti mennä tutustumaan, jokainen kerta on avoin myös wanna-be martoille ;) Lisää tietoa löytyy www.martat.fi

Paranemisia sinne, täälläkin flunssaillaan oikein urakalla. Tylsää puuhaa.

T: Neuleklubi kaverisi Taija :)

Satu kirjoitti...

Moi, moi Taija ja kiitokset Martta-infosta! Olen tosiaan pidemmän aikaa ollut kiinnostunut marttojen toiminnasta ja jossain vaiheessa aion lähteä mukaan. Nyt vaan painaa kouluhommat ja ehkä parin kuukauden päästä alkava työ sen verran päälle, että harrastustoiminta on jätettävä minimiin. Neuloa aion kyllä kaikissa mahdollisissa väleissä ;)